Esoterie in Begrijpelijke taal: eerste papieren recensie, in ParaVisie

omslageso2

Lees hier de nieuwste recensie van mijn boek, geschreven door Arthur Schroer, redacteur van ParaVisie. Ook deze is weer onversneden positief.  Over Esoterie in Begrijpelijke Taal zijn  de recensies unaniem lovend. Bestel het hier...

Lees hieronder ook de andere besprekingen:

van Dettie H op Leestafel.info (30 oktober) “uitermate prettig leesbaar, leerzaam en interessant boek dat, zeker met de informatie op de website erbij, zijn geld meer dan waard is.”

van Minneman op i-Publish (11 oktober)”Zijn vriendelijke manier van schrijven, nergens hoogdravend, maakt het onderwerp Esoterie zeer toegankelijk” 

van W.Kamerbeek op bol.com (september):”Frank Flippo schrijft kaarsrecht en onberispelijk. Zijn boek is aan de ene kant een heerlijk leesavontuur en aan de andere kant een geweldig naslagwerk.” 

van Jantina61 op bol.com (september) :”Voordat ik dit boek las, wist ik nauwelijks wat esoterie betekent. Nu wel! En dat zegt in feite al genoeg.” 

van historicus Erlend van Ark op bol.com (17 september): “de kracht van dit boek: het zijn allemaal mooie en aansprekende verhalen.” 

van Ulrike Bonnema op Schrijverspunt (12 september): “Voor iemand die graag veel gedegen informatie wil over zo’n breed onderwerp, is dit boekje een uitstekende keuze.”

Advertentie

Over Zilvervis

Zilvervis staat voor drs H.F. (Frank) Flippo (1962), schrijver, journalist, historicus. Auteur van 'Esoterie in begrijpelijke taal', ( maart 2013) en reisbundel Van het Pad (oktober 2017) Interesses: letterkunde, mythologie, filosofie, biologie.
Dit bericht werd geplaatst in Cultuurhistorie, Recensie, Spiritueel, Zilvervis en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Esoterie in Begrijpelijke taal: eerste papieren recensie, in ParaVisie

  1. Pingback: Opnieuw een mooie review van Esoterie in Begrijpelijke Taal! | Zilvervis

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.